Celerit Palveluanalyytikko


Palveluanalyytikko_kansi



Onko myynnissänne palvelu, jonka myynti ei ole vastannut odotuksianne? Haluatteko löytää ongelmakohdat palvelussanne?

Palveluanalyytikko on suunniteltu auttamaan yritystänne näissä tilanteissa.


Palveluanalyysi sisältää palvelun huolellisen kartoituksen ja laatimamme kehittämisehdotukset sekä itse palvelulle, että olemassa oleville materiaaleille.


Kehittämisehdotukset perustuvat palvelustanne ja kilpailijoista tekemäämme analyysin. Etsimme palvelunne vahvuudet ja mahdollisuudet, ja niiden perusteella keinot erottautua kilpailijoista. Saatte analyysin johtopäätöksineen kirjallisesti. Esittelemme lisäksi tulokset teille henkilökohtaisesti, ja niistä voidaan keskustella yhdessä.


Te olette oman palvelunne asiantuntijoita, mutta yrityksenne ulkopuolisina asiantuntijoina etunamme on, että meillä ei ole täysin samoja näkemyksiä. Edustamme asiakkaan näkemystä ja katsomme tilannetta täysin objektiivisesti. Yrityksellämme on kuitenkin vahva käytännönkokemus operaattorialasta ja se on tärkeää, jotta ymmärrämme alan erityishaasteet. Saatte käyttöönne useamman asiantuntijamme näkemyksen ja tarvittaessa palveluun voidaan liittää myös asiakkaille tehtäviä kyselyitä.


Palvelu on teille erittäin vaivaton. Me olemme valmiit tekemään työn puolestanne.


Asiantuntijoidemme näkemystä ei kannata jättää käyttämättä.


Pyydä kiinteä hintainen tarjous. Voit ottaa yhteyttä sähköpostitse